Jak u nas kupować?
Zamówienie w naszym sklepie można złożyć na 3 sposoby:
1) poprzez sklep internetowy www.smo.net.pl
2) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 660 597 608, +48 660 930 940
3) wysyłając wiadomość z zamówieniem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1) Zamówienie poprzez sklep internetowy smo.net.pl:
- Zakupy bez rejestracji:
· Po wybraniu interesującego nas produktu klikamy w niebieski przycisk „ do koszyka”. Strona automatycznie przekieruje nas do pod strony, na której zobaczymy informację o dodanym produkcie i będziemy mogli przejść do koszyka lub kontynuować zakupy.
· Po przejściu do Koszyka, sprawdzeniu zgodności ilości i rozmiarów z wybranymi produktami wybieramy w górnym lewym rogu adres dostawy (WAŻNE w innym przypadku nie będziemy mogli wybrać sposobu dostawy oraz metody płatności) wypełniamy wszystkie pola kontaktowe: dane zamawiającego, adres do wysyłki, email, tel, dane do faktury (opcjonalnie) i klikamy ZAPISZ.
· Następnym krokiem jest wybór metody wysyłki:
- odbiór osobisty ( w przypadku odbioru towaru w siedzibie firmy S.M.O.)
- Kurier DPD (w przypadku wysyłki towaru do klienta)
· Po wybraniu sposobu dostawy wybieramy sposób płatności:
- w przypadku odbioru osobistego: Płatności elektroniczne (Przelewy24, przelew, gotówka na miejscu)
- w przypadku wysyłki kurierem: Płatności elektroniczne ( Przelewy24, przelew, płatność przy odbiorze kurierowi, tzw. Pobranie.
· Jeśli klient posiada kupon rabatowy uprawniający do zniżki za zakupu powinien go wykorzystać wpisując go w pole: „kod kuponu” w podglądzie koszyka.
· W koszyku mają Państwo również opcję dodania krótkiej notatki do zamówienia w miejscu „ Notatki i sugestie”
· Po wyborze powyższych opcji klikamy opcje „ZAPISZ” akceptujemy „Warunki sprzedaży” i POTWIERDZAMY ZAMÓWIENIE.
· W przypadku złożenia zamówienia z wyborem płatności Przelewy24 zostaną Państwo automatycznie przekierowani na stronę swojego banku.
· Po złożeniu zamówienia na podany adres email otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia.
· W całym procesie realizacji Państwa zamówienia na podany adres email będą przychodziły wiadomości ze statusami przesyłki: Potwierdzone, Oczekuje, Wysłane
- Zakupy zarejestrowanego klienta:
· Po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie smo.net.pl proces zakupowy wygląda bardzo podobnie do zakupów bez rejestracji. Po złożeniu zamówienia zarejestrowany klient nie musi wypełniać pół kontaktowych: dane te wcześniej podane zostały zapamiętane. W przypadku chęci zamiany danych istnieje możliwość edycji danych.
2) Zamówienie telefoniczne:
· klient dzwoniąc pod jeden z numerów telefonu: 660 597 608, 660 930 940 może złożyć zamówienie podając nazwę produktu, który chciałby zamówić oraz dane do wysyłki i sposób płatności jaki chciałby zastosować aby opłacić zamówienie.
3) Zamówienie poprzez adres e-mail:
· klient zainteresowany zakupem danego przedmiotu może złożyć zamówienie wysyłając nazwę produktu, ilość i sposób płatności i wysyłki na nasz adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ( korzystając z opcji zamówienia przez adres e-mail najlepszą opcją jest podesłanie linka z produktem, który klient chciałby zakupić. Wykluczy to ewentualne błędy w zamówieniu.
W przypadku braków magazynowych czy zauważonych wad fizycznych w momencie pakowania firma S.M.O. zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zamówienia co wiążę się z brakiem realizacji zamówień. W takim przypadku klient informowany jest o statusie takiego zamówienia jak i o dodatkowych możliwościach czy produktach zastępczych.